Sunday, July 20, 2014

MELAKA: DIA SUBJEK AKU



        Besides Seremban, Melaka lah tempat aku selalu hangout dengan Faiz. Lepak dekat Melaka best sebab environment dia takdelah hectic macam kat kayyel. Aku pon ada la jugak buat photoshoot dekat sana. Sooo, aku pon mintak la Faiz jadi subject photoshoot aku~ Haha! Mesti bengang kan sebab tajuk aku bagi kat atas macam hiperbola sangat! Mesti ingat aku nak buat karangan macam cerpen kan?? Well, sorry for letting you down! =P Okay lah, taknak cakap banyak. Tengok jela gambar kat bawah ni eyh~ P/s: Sorry kalau gamba tak berapa cantik sebab aku ni memang jenis takda masa or memang buat-buat takda masa nak edit gambar. Tak gheti sebenarnya.. hehehe! (Tutup muka sikit =3)




Okay, ni memang takda apa-apa motif pon. Just acah-acah panik jer. Bukan kes langgar orang eyh~ hehe! =B


Me. Taken by Paparazzi! =O


Faiz serious. Faiz sweet. Faiz cute. Faiz malu! =D


=P


=3



That Dino licked Faiz's head! =O






Jumping!


































At my first glance, statue tu nampak macam ala-ala statue dekat Rio de Janeiro pon ada jugak.











Tak suruh pon. Tapi dia yang buat spontaneously! Ahahahaha! =P







Candid!


























Hujan turun renyai, dia cover kepala aku guna plastic bag. =)


CAT. Such a cute creature! ^_^





Faiz. Meriam. Plastic bag~






No comments: